Thursday, May 12, 2011

saya makin SEHAT?

hai, dah lame x update blog kan...saya terlalu bz sbb tue x update..hehe
sekarang saya tengah holiday, cuti semester...tapi cuti nie x lame 2-3minggu je...sejak saya duduk dirumah nie, keje saya hanyalah makan+tido+makan lagi+tido lagi...haha memang betol la yg orang cakap HOME SWEET HOME...memang rumah itu syurgaku sbb saya dpt makan sepuas-puasnya..hehe
eah, ape kaitan semua nie...xkan makan je yg boleh dikatakan rumahku syurgaku...alaaaa semua sekali laaa, malas nak tulis banyak2 tau tapi yang saya nak cakap nie pasal makan...

hari pertama sampai di kampung
umi: wah! makin gemok umi tengok kau...
donatkuning: toing toing alamak, kene setepek =,=
[itu x makan banyak lagi tuh,dah kene cop gemok]


setelah seminggu dirumah
makcik kedai: eah siti bile balik?
donatkuning: dah seminggu dah makcik...
makcik kedai: lame ke cuti?
donatkuning: x lame pon, 2minggu je..
makcik kedai: ouh,kenapa makcik tgk makin SEHAT je nie?
donatkuning: *blushing* alaaa biase la, makan bnyk cikk
makcik kedai: makan bnyk mane tue?
donatkuning: [bnyk pulak makcik nie tnye] *sambil tunjuk gaya tangan* banyakkkk cik @___@

haishhh malu nyeeee...

saya xmau jadi macam nie :(

p/s: okee mulai sekarang, saya harus bersenam! hehe

3 comments:

Dyna Yvonne said...

alaa~bukan ko kurus da ke.haha.saje je provoke tu.

Aziziah Khalid said...

amboi makcik tu bg ko sedas..ahhahaha

sidonatkuning said...

along: haha itu dulu, skrng da gemok!
gbum: tau xpe...siot makcik tuh..