Friday, January 21, 2011

kembar??

hoi hoi hoi...kali nie saya nak cakap pasal kembar pulak...korang penah tak TERkena situasi nie...ala situasi yang tukar menukar tuh..haha..macam orang tak kenal korang tapi diaorang pikir yang korang nie ada kembar...uishhh saya kalo pegi mana2 mesti ada orang cakap yang saya nie ada kembar..padahal saya nie sebatang kara..upsss masih punya bapak n mak...oke oke cukup !!


saya pon x paham lah kenapa ramai yang akan cakap "eah,muke kau macam dia lah" "aq xleh beza lah kau dgn dia" ... n macam-macam la lagi perbualan mereka-mereka...hurmmm nie ad la sikit-sikit gambar yang saya nak tunjuk kat korang...


sama tak?? saya rasa baju je yg kembar...(:


haaa...gambar nie mase kiteorang semester 1...adala jugak beberapa orang cakap yang kami nie kembar..tapi saya x rasa pon yang kami nie kembar...ANA AZREENA nie jauh lebih cantek n hott dari saya...



yang nie mmg kembar kan (:

haa gamba nie plak saya ngn gbum...ini baru la dikatakan kembar...saya pon rasa yang muka kami nie seakan akan sama...nak dijadikan cerita [wah wah wah nak jadi story teller pulak] ari tue miss nesma tertukar kiteorg...bole pulak miss nesma panggil gbum tuh izzie...ish ish ish mmg jauh la kan...haha ape ape pon saya gembira sebab sekurang kurang nya semua org ingt kt kami...cuma tertukar dan menukar je [oke ayat baru]


oke oke dah cukup jgn nak mengarut lagi... tatayala (:

2 comments:

Aziziah Khalid said...

hahahaha..untungla kalo selalu cmnih...
kalo aku wt slh..
ko yg kne mrh..hahaha

izzieanimohdsuddin said...

haha...xpe xpe..org diva x patot kene marah...mmg ad yg tukang ganti..